De ce e gri?


Suntem in data de 10 martie si sa zicem ca sunt superstitioasa si spun ca ma incred in traditia si zvonurile despre mosi. Urata zi..pe bune, totul e gri monoton, toata ziua a plouat asa ‘mocaneste’ cum se spune [poate d-asta nu-l suport pe profu de muzica de camera..Mocanu, blabla. poate are vreo legatura si pur si simplu ma indispune].

Nu am nimic impotriva ploii, insa imi plac ploile de vara cand afara e cald de mori si brusc incepe ploaia, o ploaie placuta si calda in care te poti juca fara sa-ti pese cat de ud ajungi acasa, fara sate gandesti ca ai uitat umbrela si o sa te faci varza si multe altele, dar astazi e chiar urat. E foarte innorat, nu e nici prea cald, suntem obligati si sa mergem la scoala si sa intampinam tot felul de persoane. Legat de asta.. de ce ni se spune sa nu criticam profesorii? Adica e ok, invatamantu e gratuit si daca vrem sa avem o viata si sa fim educati trebuie sa ascultam si sa si invatam ceva, dar totusi.. atunci cand exista profesori care nu te suporta sub nicio forma si iti dau de inteles acest lucru, ce ar trebui sa devenim? Va zic eu..daca sunteti ‘pupincuristi’ cu anumite persoane care nu va au deloc la suflet, va faceti mult mai rau decat aveti deja. Dar hai sa nu schimb prea mult subiectul pentru ca probabil ar exista opinii in contradictoriu de care nu ma feresc, dar deja incep sa duc discutia in colturi mult mai ‘negre’ decat subiectul meu ‘gri’.

Azi am luat un 10 la chimie, ca doar sunt desteapta si ma laud ca daca esti modest n-ajungi nicaieri. Cand am plecat de la scoala, am parcurs drumul catre autobuz gandindu-ma doar la cerul de un gri monoton care in ultima vreme imi cam influenteaza viata. De ce nu poate fi senin? Pentru ca nu vrea.. Oricum, dupa ce m-am urcat in autobuz cu un aer superior fata de toti ceilalti calatori, nu puteam face decat un lucru: sa privesc pe fereastra si sa astept statia la care trebuie sa cobor. Totusi, printre atatea lucruri banale, am observat ceva anume. Toate masinile aveau farurile acelea rosii aprinse si in tot griul erau multe pete rosii colorate intens care mi-au mai facut orgoliul/starea/gandirea/emotiile sa aiba un aer deosebit. Sunt o ingamfata cand merg pe strada si in jurul meu sunt multi necunoscuti si recunosc asta. Doamne.. cred ca o sa inchei aici pentru ca simt nevoia nebuna sa ma laud, sa zbier, sa ma duc la el, sa-l iau in brate, si sa-mi pun din nou intrebarea..: de ce e gri?!

Despre viiirgi
Despre mine.

2 Responses to De ce e gri?

  1. kiwimarmo says:

    hai ca vine ea vara. sau macar primavara
    cu putina rabdare.. ne incalzim ! :))

  2. tralalilu says:

    10 la chimie?! eu nu am sanse la asa ceva 😦

Lasă un răspuns

