Si nu-mi trece.


Termenu era de 72 de ore, insa cat timp a trecut Mult mai mult.. Dar sincer am inceput sa ma obisnuiesc cu asta si o oarecum o parte din mine. In ultima vreme sistemul meu nervos e la pamant, si tremur destul de des din cauza adrenalinei..asta nu e de mine si nici de bine. Nu facusem cunostinta cu adrenalina pana n-a aparut un nou element in viata mea, care sa ma faca sa depind de el, sa fiu incapabila si instabila emotional, chiar daca a fost de fapt toata viata acolo..undeva deasupra.

Prea multe noutati: adrenalina in exces, dependenta, incapacitatea de a renunta si..altele.

Baby, I’m addicted to you.

De ce imi spune lumea ca sunt draguta? Nu sunt draguta pentru cine trebuie. „Fii extraordinara!” , asta trebuie sa fie fraza intiparita in mintea tuturor femeilor. Iar eu nu sunt extraordinara..el e cel extraordinar si asta ma demoralizeaza total. Daca ce spun eu n-are sens, sa fiu mai explicita. Pentru EL trebuie sa fiu extraordinara, pentru ca el e deja..iar eu in continuare dezamagesc. Iar mai demult, am conceput asta: ‘Dulcele privirii tale imi provoaca diabet.’ Va jur ca habar n-aveam ca intr-o zi doar uitandu-ma la cineva imi va creste excesiv glicemia [metaforic vorbind, pentru ca din punct de vedere medical..stau destul de bine cu glicemia]. Si totusi, cu riscul de a ma imbolnavi si mai rau, cand nu e langa mine, chestie care e destul de obisnuita, il simt, il vreau, il stiu si mananc muuulta ciocolata ca sa imi pot mentine personalitatea la un nivel destul de normal.

Il iubesc? Mah..nu stiu ce pot spune despre iubirea propriu-zisa ca noroc n-am, iar ‘te iubesc’ sunt doua cuvinte grele care unora le pica destul de greu la stomac. Dar e dulce, e pretutindeni, il ador si..vreau sa fie parte din mine.  Si de data asta..chiar o sa astept.

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un răspuns

