likes, not dislikes


pai :

imi place muzica [s-o ascult adica]
in „topul” preferintelor mele din..ultima vreme, se afla urmatoarele melodii
* Claudio Cristo feat Laura – In the sky [dragostea mea de primavara ❤ aaaabsolut dragoste.]
* Pointer Sisters – Jump (DISCO  80s)
* Grasu XXL – Dans Murdar
* Bitza – Aripi frante
* Bitza – Razboi in 2
* Yarabi – El Se La (Dj Rynno vs Dj Zet Remix)
* Connect-R – Burning love
* Tiesto feat Christian Burns – In the Dark
* Dj Dorino feat Paul Panait – Just one night (extended mix)

imi plac filmele si oamenii care le fac atat de frumoase
printre filmele recent vazute se afla
* Music and Lyrics (2007) – Hugh Grant, Drew Barymore
* Notting Hill (1999) – Hugh Grant, Julia Roberts
* Love Actually (2003) [revizionat pentru a5a oara :”>] – Hugh Grant & others
bineinteles nu pot uita sa mentionez serialele de top
1. Grey’s Anatomy & Gossip Girl
2. Mediumul
3. Doctor House
actorii? iubesc barbatii frumosi printre care se numara si urmatorii:
* Hugh Grant <333
* Patrick Dempsey <33
* Edward Westwick ❤

imi place lectura, dar imi place si sa scriu. unii dintre voi e posibil sa cunoasca talentul meu in acest domeniu [nu ma laud, imi fac doar publicitate. glumesc 8-|..]
carti recent citite pe care vi le recomand cu toata inima:
* „Clar de femeie” de Romain Gary [pentru cei ce vor sa stie mai mult.]
* „Potentialul erotic al sotiei mele” de David Foenkinos [pentru oamenii destepti care pot trece barierele.]

detalii:
imi plac dulciurile, bautura [nu neaparat alcool]
imi place sa dansez, da..imi place sa merg in club, dar n-o fac foarte des (:| de ce ? ca sa se mire prostii :*
imi place sa dau sfaturi atunci cand am dispozitia necesara
imi place sa-mi traiesc viata la maxim, asa ca risc si cand am ocazia si cand nu..imi creez singura ocazii imi place sa scriu pe blog, pentru ca imi ocup putin din timpul in care voi probabil dati commenturi pe hi5 sau va injurati pe mess 😛
imi iubesc conditia fizica chiar daca nu arat foarte bine, asta ma face sa fiu eu
imi iubesc „proastele” pe care nu trebuie sa le mentionez 😉
imi iubesc noul stil de viata..

sunt romantica si nu prea..
de ce sunt? pentru ca sta in caracterul meu de domnisoara sensibila, care mai nou nu mai e atat de sensibila ;;)
de ce nu prea? schimbare de caracter.. taram necunoscut al personalitatii mele, indiferenta, vanatoare.

mda. stare de spirit 11 mai 2009.
asta sunt azi, maine cum voi fi?

Despre viiirgi
Despre mine.

2 Responses to likes, not dislikes

  1. Alo Politia! deschide usa! ai licente ?:))

  2. viiirgi says:

    smechere :))

Lasă un răspuns

