scrisoare de dragoste. [generalitate]


draga iubitule,

nu stiu ce pot sa fac ca sa-ti demonstrez cat de mult te iubesc. te iubesc, intelegi? as incerca sa alerg atat de tare incat sa se schimbe rotatia pamantului si sa aduc soarele pe strada ta atunci cand ploua in toata lumea. sa spunem ca pentru ca te iubesc, as face orice, pentru tine, da. ce, tu crezi ca’s ca toate celelalte? chiar crezi ca daca ma rogi ceva voi incerca sa gasesc cele mai patetice scuze doar pentru ca nu vreau? nu e asa.. ele nu te iubeau, fraiere, iar eu sunt diferita. celelalte isi doresc sa te aiba doar pentru ca se spune ca esti bun, la suflet si 99% implica si aspectul fizic. poate ca nici nu ma poti crede, si nici macar n-am baut nimic, dar imi deschid sufletul cu riscul de a te pierde, dar in dragoste si in razboi totul este permis. ce iubesc la tine? pai..sa vedem. in mod normal o fata careia ii plac baietii blonzi cu ochi verzi, iar spune prietenului sau brunet cu ochi albastrii ca e exact cum l-a visat, astfel spunand cea mai mare minciuna. de ce? pentru ca intervine complexu ala in care o persoana nu-i spune alteia adevarul ca sa evite o cearta. total prostii, nu? dar uite ca majoritatea asa face. dar iata ca acum ma adresez tie cu cea mai mare sinceritate, pentru ca (repet) te iubesc, iubitule! iti iubesc culoarea ochilor, chiar daca uneori nu sunt atenta care e, iti iubesc coafura, indiferent daca e aranjata sau nu, iti iubesc gesturile si vorbele pe care mi le spui chiar daca esti afectuos sau chiar daca in momentu respectiv esti atat de suparat incat eu ma fac mica incercand sa evit un posibil conflict.. in continuare, iti spun ca gresesc. de ce dracu gresesc? pentru ca e omenesc, asa se spune..iar printr-o mica interventie logica, situatia e cam asa: oamenii gresesc + eu sunt om => eu gresesc. si tu ma ierti, iubire, ma ierti pentru ca exista o divinitate care crede in noi. sau poate ca eu cred in tine..si tu crezi in mine. acum sunt sigura ca mi-am gasit iubirea vietii, fara indoiala. esti tot ceea ce vreau, indiferent de schimbarile prin care treci, esti sufletul meu pereche si..cu toate schimbarile astea, sunt sigura ca sufletul si inima nu ti se vor schimba. asa ca, te iubesc.

cu mult drag,

iubita ta de toate zilele.

Despre viiirgi
Despre mine.

8 Responses to scrisoare de dragoste. [generalitate]

  1. asta e copiata dupa o tipa care are la jurnal in hi5…macar daca o copiai mai bine era ceva:-j .. vai,ce fake!

    p.s. o cheama alexia // nick-ul este ‘alexia’

    • viiirgi says:

      mai fetito, in primul rand eu nu stau sa citesc pe hi5 apoi sa scriu pe blog. nu sunt genul de persoana care sa copieze 😉 pentru ca am imaginatie destula, nu trebuie sa-mi ofere altii inspiratie. daca acea ‘alexia’ a scris ceva de genu, probabil ca s-a gandit la acelasi lucru ca mine, e posibil..eu nici n-am vreo alexia la friends pe hi5 si nici n-am citit asa ceva la altcineva. dar in creierul tau micut si lenes ar trebui sa fie mai multa inteligenta cand te iei de cineva, pentru ca aceasta planeta, sau hai, in aceasta tara, nu exista o singura persoana care sa gandeasca la fel.

      • si de ce ma iei cu ”mai fetito”? /:) de unde stii ca-s fata? te aprinzi cam repede cand cineva iti face ori o critica ;))
        nu te am insultat cu absolut nimic si nici nu accept o insulta inapoi!

      • viiirgi says:

        am presupus si atata tot, ca sa nu zic ‘persoano’
        si pana la urma, daca intr-adevar te preocupa faza asta cu ‘plagiatu’ poti sa-mi dai linku sa vad si eu de unde am copiat ca pana la urma nah..e si asta important (:| sunt curioasa daca exista vreo asemanare

    • viiirgi says:

      ai avut dreptate doar intr-o privinta, e aceeasi idee, dar n-am mai vizitat profilu’ ala in viata mea :-?? + ca eu niciodata nu citesc jurnalele de pe hi5, vizualizez doar pozele.

  2. boogie says:

    foarte tare ce ai scris:)..si ma rog..unde vede el/ea ca tu ai copiat dupa tipa aia?ca nu se aseamana deloc:D

Lasă un răspuns

