tot ce vrei


lasa sticla jos din mana,
lasa-ma sa-ti fiu stapana,
creste-ma ca pe-o pisica
care din copac iti pica
in viata ta, si mai apoi,
izbucneste un razboi..
pierde-ma in gandul tau,
gaseste-ma unde vreau eu,
ciudat sa stii ca sufletul,
e-al meu cum iti este si cantul,
si-asa nu mai raman nicicand,
tipand, plangand, razand, iertand.

imi pare rau din nou ca tu,
de-aseara mi-ai luat sufletu,
si inima e tot a ta,
iar eu am ramas doar fata
cu sufletul pierdut in luna
dinainte de ultima.
e totul cum simti ca va fii,
si fieru’-l vezi cum rugineste,
si dragostea noastra sporeste,
pana cand intr-un final
doar tu te vei mai amagi,
in urma apoi ramane frica,
si eu raman iar cu..nimica.

mult timp a cam trecut de cand,
ultima data m-ai vazut plangand,
ma pierd cu tine peste tot,
in pat, pe masa sau in pod.
e dragoste frumoasa si armonioasa,
dar noi am fi nimic fara bautura din casa,
si fara rasul meu isteric pe care,
ironia ta ar putea sa-l omoare,
dar suntem doi alcoolici, mari drogati,
iar la noi sufletul, creierul, plamanii sunt fumati.

iar la final, singura satisfactie,
e ca am trait mereu in distractie,
o sa murim amandoi,
ca doi grandiosi eroi,
exceptand visele si tot cacatu..
tu..da, tu..taci dracu !

Despre viiirgi
Despre mine.

One Response to tot ce vrei

  1. cosmin faur says:

    un sfat ,,profesional”: daca posturile sunt prea lungi risti sa plictisesti chiar daca intreg continutul cap-coada are relevanta. e o regula asa-zisa a internetului, succes! la fel ca si topica frazei- daca sunt prea lungi se pierde subiectul si predicatul si deci si sensul frazei.

Lasă un răspuns

