Love story


Am mii de dorinte si toate sunt legate de tine..

Vreau sa imi zambesti, sa ma strangi in brate, sa imi poti spune ‘te iubesc’..

Sa te trezesti in zori eu sa ma uit la tine,

Sa ma saruti pe frunte, totul sa fie bine..

Am doar regretul ca nu te stiu de mai mult timp ,

Poate ca as fi putut caldura corpului s-o simt,

As fi putut sa stiu ca nu e ea,

De ce sa mint ? Lumea ar fi fost toata a mea..

In general dragostea se-ntampla noaptea,

Cand visele romantice-ti impaienjenesc mintea,

Cand te trezesti plangand ca nu e viata ta,

Si-ai vrea sa fi in vis, doar cu iubirea ta..

Stii cate as face pentru tine ?

Te-as tine strans, sa vada-ntreaga lume ce-nseamna fiinta ta pentru mine,

As fi iubita si tot ce vrei sa fiu,

Dar ce rost are sa continui si sa scriu ?

E sentimentul care-l vreau pentru o viata,

Mi-e frica ca nu ai putea sa ii faci fata,

Vreau sa-mi impart lumea in doua,

Una s-o sterg si sa fie lumea noastra noua..

Promit sa fiu respectu-ntruchipat,

Iar noi sa fim basmul de neuitat..

Promit sa tin inima ta,

In palma sufletului meu, in viata mea,

Sa fim intregul pururi cautat,

Cuplul acela de toti care-i-nvidiat,

Sa-ti spun ca te iubesc, sa te privesc in ochi,

Sa stim ca ce e intre noi nu e un joc,

Si la sfarsit unul din noi daca se stinge,

Vom stii ca steaua noastra o va atinge

Si intregi vom fi noi in univers,

Va fi la nesfarsit, un cantec, sau un vers,

Ce aminteste despre noi…

..si toti sa aiba povestea noastra scrisa printre nori.

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un răspuns

