eliminarea frustrarilor ~


In urma unor conversatii purtate, vorbe schimbate, priviri aruncate in ultimele zile, mi-am dat seama ca’s prea buna..sufleteste si atat. Intr-o lume falsa unde cunosti 100 de persoane si ai doar 5 prieteni, se gasesc putine persoane care sa merite genu’ asta de bunatate. Si-atunci intru eu in joc, tipa care se ataseaza de oricine, vrea sa ajute, vrea sa fie alaturi de toti si sa-i faca pe toti fericiti. Nici nu mai stiu cum trebuie sa reactionez fata de anumite persoane, care stiu doar sa arunce 2 cuvinte seci si care nu-ti dau absolut nimic de inteles, asa ca am inceput sa-mi pun o intrebare : de ce sa-mi pun sufletul pe tava ? Sunt constienta ca exista exceptii, dar sunt la fel de constienta ca eu n-o sa le nimeresc, asa ca m-am lecuit. Pot cu usurinta sa vad cand un om e bun sau rau, simplu sau complicat de fals, dar problema intervine cand hotarasc sa arunc cu sentimente in stanga si-n dreapta.

Intotdeauna, cei care ma cunosc vor stii ca nu pot sa raspund de actiunile mele atunci cand simt eu ca fac bine ceva, tot acestia vor stii ca sufar ca proasta pentru amintiri neplacute care sunt simplele mele greseli, din care de multe ori nu invat si le repet, pentru ca eu prefer sa inchid ochii si sa visez decat sa infrunt realitatea.

Eu am incercat sa explic multor persoane ca’s dependenta de afectiune, dar e greu de inteles, iar cel mai intalnit sfat pe care-l primesc e « da-i naibii de baieti ! », dar nu. Ideea e ca am nevoie de ei si nu-i dau naibii doar pentru ca mi se spune, sau doar pentru ca simt eu ca mi se sparge globul de cristal. Cum as putea sa-i dau naibii cand in ultima vreme fara unii dintre cei care vin de pe Marte m-au ajutat pe mine, cea care vine de pe Venus sa trec prin niste momente oribile  si mi-au dat sfaturi si pareri care m-au ajutat cel putin psihic, si ma jur ca ii iubesc, ii iubesc ca le pasa si ca-si permit sa-mi asculte frustrarile adolescentine pe care le dramatizez (sau nu).

 

Acum aproximativ o ora, am ‘comunicat’ cu un prieten mai vechi cu care nu mai vorbisem de mult timp. N-am putut sa-i povestesc ce-am mai facut, pentru ca am uitat cand s-a creat ruptura comunicarii noastre si nu aveam un start pentru povestirea actiunilor interprinse de mine in ultima vreme. In timp ce rula pe youtube si rasuna in boxe B.U.G. Mafia – In Anii Ce Au Trecut (Videoclip Oficial) HD, mi-am dat seama de ceva si am spus « Am fost peste toot, am facut ce-am vrut 😡 » si apoi am adaugat « cred ca de asta ma invidiaza unele persoane »..dar da, asa e frate, cui nu-i convine, sa dea un click pe Xu din dreapta sus si gata.

 

P.S. Simt nevoia sa precizez ca as putea fi extrem de rea, as putea sa injur, sa bat, sa ma razbun pe fiecare persoana pe care am simtit macar odata nevoia s-o ‘demoralizez’ cel putin, dar n-o fac, asa ca prefer sa-mi vars furia asupra propriei mele persoane si sa vorbesc in non-sensuri. Dar pentru fanele mele in special, am o mica dedicatie [Borgore – Foes], asa sa nu va lipsiti ignorate. Bbye now 😀 !

 

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un răspuns

