fairytale


Aud speranta cum alearga spre mine,
Cum striga sa nu uit nimic, ca nu-i mai bine,
Cum imi cere sa zambesc pentru ziua de maine,
Cum imi zice ca in curand voi fii langa tine.

Lentilele imi permit sa vad o alta lume,
Imi permit sa percep tragedii ca pe niste simple glume,
Sau pot sa-mi iau ochelarii de soare,
Sa-nchid ochii sa-mi las grijile sa zboare.

Bine-ai venit in lumea mea,
Aici totu-i multicolor, iar eu sunt printesa,
Daca vrei iti dau voie sa intrii-n ea,
Dar nu vei mai putea iesi in lumea aia rea.

haha ~

Despre viiirgi
Despre mine.

2 Responses to fairytale

  1. Leon Marmeli says:

    birgi poeta… ai noroc ca nu-mi fac eu publice poeziile 🙂
    mai glumim si noi..

  2. viiirgi says:

    :)) >:D<

Lasă un răspuns

