Diverse A


A venit iarna, a venit zapada pe care am asteptato atat de mult si..as putea scrie despre asta, dar n-o voi face..am inceput cu asta doar sa fiu eu sigura ca ati bagat de seama ca m-am gandit sa scriu despre asta si totusi n-o s-o fac mai mult de atat..poate doar o mica poezie in viitoru apropiat.
Gata, voi schimba subiectul..

Pun pariu ca multe persoane isi pun intrebarea “de ce ma afecteaza chestia asta atat de mult?” si pun pariu ca nu puteti intelege de ce oricat ati cauta un raspuns. Eu fac asta doar ca sa fiu in pas cu toata lumea, pentru ca de fapt am raspunsul..ori de cate ori ma afecteaza ceva, e din cauza creierului meu care actioneaza in asa fel incat sa ma atac. De exemplu…dupa o lunga perioada in care incerci sa aflii raspunsul, dupa multi nervi ca nu ai un raspuns, in final cand ti se ofera raspunsul mult asteptat de la acel cineva rezulta o stare si mai plina de nervi decat anterior. De ce ? Pentru ca pe parcursul perioadei in care ai fost o persoana nestiutoare, ti-ai dorit ca situatia sa ramana asa si ti-ai dorit ca temerile tale sa nu se transpuna in raspunsul primit. [un raspuns venit fara sa intrebi nimic..] Dar doare tot din cauza creierului care are grija sa te faca sa faci/simti/vrei, exact ce stii ca nu trebuie sa iti doresti sa se intample,etc.
Atat, voi schimba din nou subiectul..

Cat de ipocrita poate fi o persoana ? Imi pun intrebarea asta, pentru ca desi sunt constienta cat de insensibila am reusit sa fiu la un moment dat, nu eu sunt aia ipocrita. Dupa ce o anumita persoana a reusit sa fie a mea, brusc dupa 2 zile de atentie a inceput sa ma iubeasca..si inca cum, mare iubire. Eu fiind cu personalitatea mea ravasita si cu pofta de viata, n-am suportat sa fiu pusa in globul de cristal, asa ca am avut grija sa-l sparg repede, sa n-aiba timp sa se ingroase prea mult..Asadar, dupa ceva timp, dupa ce-am reusit sa evadez din lumea dragalaseniei absolute cu ponei, elefantei roz si crema de zahar ars, am aflat ca o alta s-a lasat prinsa in globul de cristal..tot respectu pentru ea ca mai e putin si se implineste un an, nu stiu cum de mai are aer ! Dar revenind la tema principala si anume ipocrizia unei persoane..Acum, poate eu sunt prea insensibila si nu inteleg chestiile astea, dar cand un om te inlocuieste cu altcineva dupa ce-ti spune ca te iubeste, apoi iti arata declaratiile de dragoste trecute gen, apoi iti spune ca vrea sa te revada ca sa te poata uita, cum e ? E ipocrit in puii mei, de ce-as face eu ceva pentru cineva ca sa ma uite..Hai sictir Alexe, daca citesti, da, despre tine e vorba ciresica lu’ mama..m-au apucat nervii pe tine, ne vedem la colindat ! 🙂

In viitoru apropiat voi mai aborda cateva teme intepatoare sau nu, pa ! ~

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un comentariu