Who’s that chick?


E 30 decembrie 2010. Mai e doar o zi din anul asta care in mare m-a pagubit grav, singurele exceptii fiind intalnirea unor oameni extraordinari care mi-au aratat ca nu trebuie sa-mi pierd in totalitate increderea si va multumesc.
Hmm, legat de asta..acesti oameni sunt predominant baieti, e ok? E cam ciudat cand 2 persoane de sex opus se imprietenesc, niciodata nu vei stii ce se afla de fapt in mintea fiecaruia, dar e placut, e misterios, chiar daca uneori ajungi sa te chinui din diverse motive.
Cand eram mica nu intelegeam de ce nu sunt baiat..ar fi fost totul mai usor din momentul in care m-am nascut, pentru ca in primul rand, ar fi fost toata lumea multumita. Si cu timpul, am crescut si mi-am dat seama ca sunt un intrus in lumea lor, ceea ce e dureros, pentru ca vreau sa fiu permanent intre ei si sa stiu ce se intampla, sa stiu cum gandesc, sa-mi hranesc gandurile bolnave si intr-un final sa hotarasc daca chiar ar fi mai bine sa fiu ‘unul’ de-al lor, sau sa raman eu, fata simpla care se imprieteneste cu ‘bajetii’ si pe care intr-un final 90% dintre celelalte ajung s-o urasc. Motivele sunt multe si flexibile, explicatia abia eu o gasesc, dar m-am obisnuit .
Ma gandesc daca apartin vreunui grup, ma intreb daca sunt in inima mea, dar la sfarsitul zilei imi dau seama ca visele mele sunt tot visele mele, dorintele mele raman neimplinite si tot eu trebuie sa lupt, singura. Avand in vedere concluzia asta, mi-am dat seama ca de fiecare data cand gresesc si intr-un final reusesc sa ranesc pe cineva, de fapt eu ma simt al naibii de bine si de satisfacuta, imi hranesc orgoliul si ma simt de parca singuratatea mea imi face bine. Poate ca nu e ok, dar de ce sa am regrete ? Poate doar mici pareri de rau, si-atat…dar regrete nu voi avea niciodata, indiferent cat rau voi face, va fi doar vointa mea care face parte din mine, asa ca nu voi putea sa ma regret pe mine insami.
Cauti sens ? Tre’ sa fii putin bolnav ca sa intelegi asta..

Despre viiirgi
Despre mine.

4 Responses to Who’s that chick?

  1. Daiu says:

    asta cu dorinta de a fii baiat .. well,chiar zilele trecute stateam si ma gandeam ca e mai bine sa fii baiat.baietii nu au atatea boli,baietii nu sufera atat,baietii nu nasc,baietii au mai multa libertate,pentru ca deh,pe baieti nu-i poate viola nimeni.baietii nu au rochii,fuste,pantofi cu toc,baietii nu sufera asa tare ca noi.
    like what you’re writing ! 🙂

  2. viiirgi says:

    da stiu ! singura chestie e ca uneori ca sa obtina bani trebuie sa se chinuie mai multe decat noi in unele cazuri
    mersi >:D< :*

  3. camy says:

    gen :baietii snt mai smecheri :)). si exista si baieti care sufera. Rari, dar exista. Ia exemplu colegu` din fatza ta

Lasă un răspuns

