La multi ani 2011 pentru cei care inseamna ‘ceva’


In ultima zi a anului de cacat 2010, ma simt datoare sa multumesc persoanelor care au contribuit la ‘imbunatatirea’ lui.

In primul rand vreau sa-i multumesc minunatei Ursescu Ioana, care a venit in Romania si si-a facut timp sa ne vedem. Te iubesc mami, sa ai un an nou minunat.

Anul 2010, dupa ce m-a facut sa ma cert si sa ma impac cu ea, m-a facut sa-mi dau seama ca e cea mai inocenta si cea mai pretioasa prietena a mea, care uneori se hraneste cu sentimentele mele [nu ca n-as face si eu acelasi lucru]. Despre Galeri Maria Cristina e vorba : te iubesc placintica 😡 !

A3a persoana careia as vrea sa-i multumesc, este Cociu Andreea, mathilda mea, andreea mea. Ea e vantul care-mi mangaie fata, ea ma accepta asa cum sunt si are curaju sa-mi zica in fata orice are de spus. Te iubesc fata mea, Remus, ai grija de ea ! 🙂

Voi continua cu multumiri pentru noii mei colegi, care m-au facut sa ma simt in sfarsit ca intr-o a2a familie si m-au acceptat din prima zi, in special : Badoiu Camelia, Bogasiu Diana, Rata Andreea, Ionita Alexandra, Basamac Bogdan, Dragomirescu Mihai,Neacsu Andrei,Leescu Sorin si nu in ultimul rand, Manole Mirel, bloggeru meu preferat. Sa luam note mari la teze fratica ! Doar miercuri incepem scoala :)).

Din categoria Nichita vreau sa-i multumesc mult Isabelei, partenera mea de suferinta si cafea dupa ore, Elenei, care isi pastreaza un spirit la fel de salbatic ca al meu apoi Manole Bogdan, my obsessed brother, care are grija de mine si-mi inveseleste clipele intunecate. va iubesc 😡

O alta persoana foarte importanta pentru mine, care stie cum si ce sa vorbeasca cu mine si careia i-am oferit increderea mea, asumandu-mi riscurile, este Dragos aka Fu. Iti multumesc ca ma suporti, pe 6 ianuarie iesim la o tigara !

Urmeaza sa mentionez persoanele cu care am legat prietenii in 2010 si cu care am ras, am plans si m-au facut ei sa rad la loc si nu numai. Acestia sunt : Sergiu, Andi, Bobby [aka dragonashu], Adrian Enculescu, Andrei Nastase, Vlad Marinescu, Vizi.

Cea mai noua prietena de care tare mi-e drag si cu care ador sa vorbesc: Ami cu i ! 😡

Prietenie neasteptata legata acest an : Sanziana Filip >:D<
Va doresc un an nou pentru ca in toamna legam un fel de trio: Patricia Beznea si Alduca Irina.
Cele mai bune urari si multumiri gastii de pe Poienitei, tineri si nelinistiti. [va stiti ;x]
In final voi multumi familiei mele din Boldescu, fratiorilor mei care m-au luat intre si m-au facut una de-ai lor, Ionut Gheorghe, Robert Ciufu si Tanase Alexandru apoi lu aia mica si frumoasa, adica Elena din Afumati, se stie !

Mai sunt persoane care nu’s mentionate, dar daca se simt sper sa stie ca le urez toate cele bune la multi ani si multi bani.
Va iubesc ma ! :*

Despre viiirgi
Despre mine.

10 Responses to La multi ani 2011 pentru cei care inseamna ‘ceva’

  1. unknown says:

    La mulţi ani şi ţie!

  2. camy says:

    snt si eo pacolo frateeee =))) ❤ love you beibi :))))

  3. camy says:

    love beibi lovvvvvv 😡

  4. Ioana Ursescu says:

    aaaa abia acum am citit asta
    :*:*:* te iubesc rau
    tiam zis eu tzie la anu’ o sami faci o vizita 😉

Lasă un răspuns

