10 iulie 2009


ganduri pentru un copil..

pierduta-n ganduri si-alte zeci de soapte,
nu credeam ca voi ajunge-asa departe,
credeam ca nu-mi e dat sa mai am sentimente,
dupa atatea lacrimi si iubiri absente.

stiam demult cam cine esti si cum vorbesti,
stiam ca le canti fetelor si le zapacesti,
si n-am simtit ca lucrul ce se v-a intampla,
intreaga viata de-acum imi va schimba.

evit iubirea-aceea-n cercuri de prieteni,
dar te tin aproape si n-ai cum sa te temi.
dar tu mi-ai dat speranta si-acum zi de zi,
traiesc doar pentru speranta ca tu ma vei iubi.

in jur lumea se pare ca-i a noastra,
si mult ma bucur ca nu ai inim-albastra,
ma faci sa risc si totusi inocent,
exact ca un tatuaj, mi-esti scris in minte permanent.

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un răspuns

