Fructul pasiunii


Simt nevoia sa revin pentru cateva minute la timpu meu pentru scris si la impartasirea cuvintelor ce se invart bezmetic in mintea mea..acelasi stil haotic, de neinteles, poate prea siropos sau fara esenta, dar caracteristic mie. Mi-e dor sa-mi spuna cineva ca stie prin ce trec si mi-e dor ca o singura data sa nu mai tin pentru mine ceea ce gandesc.
Ma comport obsesiv, periculos de infricosator si indepartez orice urma de inocenta prin dorinte arzatoare, care se bazeaza strict pe o imagine. Imaginea unei persoane necunoscute, care poate sa trezeasca o emotie, insa ce gen de emotie nu stiu..caz nedeterminat.
Privesc in detaliu imaginea asta nu prea perfecta, insa excelenta pentru satisfactia mea personala. Detalii criminale ca sa spun asa, pentru ca ma omoara fiecare clipa cand ma gandesc la ele. Ceea ce e ciudat este ca astazi am primit un sfat de la un om pe care nu-l cunosc si in acelasi timp un om care nu ma cunoaste si totusi mi-a spus fara sa stie absolut nimic despre mine, urmatorul lucru : « Domnisoara, sa nu faci niciodata o pasiune pentru un barbat. S-au schimbat vremurile si nu se merita. » Si mi-am permis sa nu-l dezamagesc, fiind nevoita sa mint si i-am spus ca nu o voi face. A fost un moment la care nu ma asteptam si nu pot spune ca a fost un semn, pentru ca nu cred in asta, nu cred in nimic. Insa recunosc ca pentru cateva clipe am ramas pe ganduri si apoi mi-am dat seama ca e prea tarziu. Mintea mea « bolnava » (cum o numeste dusmanu’) si emotiile mele s-au trezit si au dezvoltat deja genul asta de pasiune, iar in cazul acesta, partea obsesiva despre care va spuneam, afirm ca nu afecteaza pe nimeni in afara de mine (sper).
Revin la detaliile alea care ma dispera : masculinitatea extrema in orice gest, sunetul si imaginea unui om capabil sa rada intr-un moment de relaxare, rasul in sine si orice e legat de el, vocea acelei persoane care te induce in eroare, provocand nenumarate scenarii despre care ar putea fii personalitatea sa. Si asta nu e tot.. Insa esenta e una singura, e tipul de om pe care-l vrei langa tine, cu care vrei sa vorbesti si stii ca te-ar face o persoana mai buna, contrar aparentelor, dar totusi tipul de om despre care stii ca nu are nevoie de o persoana ca tine, ii e mai bine fara. Are nevoie de o stabilitate diferita fata de cea pe care o cauti tu.
Gandindu-ma la spuse si nespuse, pierd importanta propriei mele persoane si esenta bine pastrata : pasiunea si pasiunile mele ma fac ceea ce sunt. Obtin sau nu ceea ce vreau, dar nu-mi pierd increderea..si oricat incerc sa strig, sa spun ce vreau sa spun, sunt redusa mai mult sau mai putin la tacere si ajung sa pastrez pentru mine. Dar recunosc, in final, toate astea ma fac sa ard catre exterior din ce in ce mai tare, pe zi ce trece..

Despre viiirgi
Despre mine.

Lasă un răspuns

